ΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ 17.08.2020: ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (17/8/2020) ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Ηρακλείου Κρήτης
Παρουσίαση: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ
(ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ Φ.Ε.Κ. ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΗ ΕΔΡΑ ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΠΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ.Τ.Λ. ΟΠΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 32 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΚΑΙ 5 ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ).
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2018.
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
MΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ, ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ (ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ) ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΥΝΗΘΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΤΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ Φ.Ε.Κ., ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ Η ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΕΝΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ (ΣΥΣΤΑΣΗ) ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΡΗΤΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 32 παρ. 4 ΚΑΙ 5 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΣΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ, ΕΝΩ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ Φ.Ε.Κ. ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Φ.Ε.Κ. Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟΚΤΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΤΥΠΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, Η ΝΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΣΑ ΣΕ Φ.Ε.Κ. ΠΡΑΞΗ ΔΙΑΛΥΣΗΣ.
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΟ ΣΕ Φ.Ε.Κ., δηλ. ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΑΡΚΤΟΤΗΤΑ);;;;
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ –ΔΗΛΩΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ – ΟΧΛΗΣΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙEIΤAI ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΩΝ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΛΑΣΙΘΙΟΥ) ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ:
<<ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 199 ΤΟΥ ν.δ 3026/1954 «ΠΕΡΙ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ», ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΧΡΕΟΣ Α)….Β)….Γ)….Δ)…..Ε) ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΉΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ Η ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ>> ΚΑΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ, (ΑΝ Η ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΗ), ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΩΝ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΛΑΣΙΘΙΟΥ) ΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΧΑΝΙΩΝ – ΡΕΘΥΜΝΗΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΛΑΣΙΘΙΟΥ)
ΖΗΤΩΝΤΑΣ,
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ «ΚΩΔΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ» :
1) ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ Η ΜΗ, ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2) ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
3) ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ
4) ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΝΟΜΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ, ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ.
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΧΟΡΗΣΗΣΕΤΕ ΓΝΗΣΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΜΑΣ..
ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΔΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕΣΩ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 16 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΡΘΡΟ 32 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 4 ΚΑΙ 5, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 25/11/2019
ΣΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΤΗΣ Θ’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΦΕΚ 187/Α’/28.11.2019, ΑΛΛΑΞΕ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 27ΗΣ ΜΑΙΟΥ 2008 ΤΗΣ Η’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ.
ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΟΜΩΣ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ
Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΩΡΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΝ
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΦΕΚ), ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2, ΕΔΑΦΙΟ β) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3469 (ΦΕΚ Α’ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 131/28 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 2006),ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΞΗΧΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Ο ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (13-2-2020) ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΚΤΩ (8) ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2019 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ, ΟΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,
(ΒΛΕΠΕ: https://www.hellenicparliament.gr/Dioikitiki-Organosi/Ypiresies/Genikes-Diefthynseis/D-Ilektronikis-Dioikisis-Ekdoseon-Vivliothikis/D-nsi-Vivliothikis-tis-Voulis), ΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, ΣΤΙΣ 18 – 3 –2019, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΘΑΡΑ, ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO, (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΝΚ: https://www.youtube.com/watch?v=qu7bESk3nTI).
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32, ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΟΜΩΣ Η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, (ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»), ΑΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΟΥΤΕ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, ΤΕΩΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2018
ΑΡΘΡΟ 26 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΒΟΥΛΗ – ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ…
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ: ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ 6 ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
e-mail: esyloutrakiouperaxwras@gmail.com
ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ: https://www.facebook.com/esyloutrakiou
ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ TWITTER ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ: https://twitter.com/ESYLOYTRAKIOY
ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ INSTAGRAM ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ: https://www.instagram.com/esyloutrakioyperaxwras/
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://politikosforeas.e-sy.gr/
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://wp.me/paj2cu-10K
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://wp.me/paj2cu-11e
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://wp.me/paj2cu-11o
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://e-sy.gr/
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: http://600dis.oramaellas.gr/
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: http://www.endcyprusdebt.com/
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr/
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 100 ΔΙΣ Τ.Χ.Σ.: http://txs.oramaellas.gr/
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: https://wp.me/paj2cu-13E
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.»: https://wp.me/paj2cu-145